נתניהו בפגישה עם פוטין: "דאעש יוצא – איראן נכנסת"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בפגישה עם פוטין: "דאעש יוצא – איראן נכנסת"

    ראש הממשלה נסע לפגישה מדינית חשובה עם נשיא רוסיה בעיירת הנופש סוצ'י שברוסיה • בפתח הפגישה אמר נתניהו: "איראן כבר בתהליכי השתלטות מתקדמים על עיראק ועל תימן, ולמעשה היא כבר שולטת בלבנון"

    פוטין ונתניהו צילום: Israeli Embassy in Russia
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י, רוסיה: "אדוני הנשיא, אני רוצה להודות לך על מפגשינו היום, כי הם חשובים לישראל ולרוסיה. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לך על הסכם הפנסיות בינינו, זה מועיל לאזרחים בשתי המדינות וגם על ההחלטה האישית שלך לסייע לווטרנים שלנו, של הצבא האדום, במלחמת העולם השנייה. אנחנו ואני אף פעם לא שוכחים את התפקיד ההיסטורי שמילאו רוסיה והצבא האדום בניצחון על הנאצים. אנחנו אומרים את זה בכל מקום, לאחרונה זה נאמר שוב בכנסת".

    "כפי שאתה מכיר היטב, אדוני הנשיא, זאת הסיבה שבגללה יזמתי את הקמת האנדרטה של הצבא האדום וחלקו במלחמת העולם השנייה בנתניה, שאתה חנכת אותה אישית, ובהקשר הזה, ישראל בוודאי שאינה מתנגדת לשילובה של רוסיה באתר ההנצחה בסוביבור. הקצין היהודי ששירת בצבא האדום הוא זה שעמד בראש המרד ההרואי הזה, ולא בכדי הוא גיבור לאומי – גם ברוסיה וגם בישראל".

    "אדוני הנשיא, בשנים האחרונות אנחנו נפגשים כדי לדון לא רק על היחסים הבילטרליים בינינו, אנחנו תמיד עובדים על זה, אבל גם על המצב המתהווה במזרח התיכון, והמצב הזה משתנה עכשיו במהירות. איראן עושה מאמץ מואץ להתבסס צבאית בסוריה. זה מהווה סכנה לישראל, למזרח התיכון ולהערכתי לעולם כולו. איראן כבר בתהליכי השתלטות מתקדמים על עיראק ועל תימן, ולמעשה היא כבר שולטת בלבנון".

    "אדוני הנשיא, אנחנו מנצחים כולנו במאמץ בינלאומי אדיר את דאעש וזה דבר מבורך, אבל מה שלא מבורך הוא שבמקומות שדאעש יוצא – איראן נכנסת. אנחנו לא שוכחים לרגע שאיראן מוסיפה לאיים כל יום בהשמדת ישראל, היא מחמשת ארגוני טרור והיא מחוללת טרור בעצמה, היא מפתחת טילים בין-יבשתיים עם כוונה לחמש אותם בנשק גרעיני, ומכל הסיבות הללו ישראל מתנגדת להמשך התבססותה של איראן בסוריה. אנחנו נדאג להגן על עצמנו בכל אמצעי נגד האיום הזה ובכלל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מצחיק, כאילו הוא לא יודע שפוטין מממן את אירן?